O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

Contemplatie

floare de vis

Literele compun cuvintele, cuvintele compun frazele! Dar sentimentele cum sa le exprimi? Tolstoi

 Floare de vis în culori te-am purtat în palma ca pe un cântec ca pe o poezie ca pe un cuvânt . Cândva demult ţi-am fost un nume cunoscut, erai uşa spre revelaţie, spre culorile luminii. Dar, timpul este cumpănit şi floarea o ştie. Iubirea, a venit când nu ştiam s-o strig, în picături de ploaie, în roua din flori,  în geana răsăritului de soare. O viata dăruită, spre iubirea fără  de măsură. Tăcerile fulgeră, cuvintele ard sub pasul meu.

 

pufica

iubire

Iubirea sta să cadă din cer pe stele, şi-n suflete; Dar, împovăraţi de griji şi-n avuţire, călcăm peste iubire. 

Comments on: "Contemplatie" (4)

  1. Am comentat pe blogul meu in urma cu ceva timp despre infatuarea unora pe siteuri. Atunci am primit cate-o steluta 🙂 la amandoua articolele, semn ca s-a regasit ….cineva… in ele .Scopul meu a fost atins,iar eu am sters articolele. De data asta nu o fac! Postarea asta este pentru un suflet mic o necuvantatoare, pe care am iubit-o. Tuuuuuuuuu, esti un las!!!! si mai mult de atat…

  2. I love that gorgeous picture, and the words of the poem. „Love is falling stars from heaven…” Beautiful.

Lasă un răspuns

