O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

mi-e dor de tine

Mintea umană trebuie să construiască întâi formele, independent, înainte de a le putea găsi în lucruri. – Citat de Albert EINSTEIN.

 „Fiecare dintre noi apare în urma contactului fizic dintre un spermatozoid şi un ovul şi se dezvoltă celulă cu celulă”. Suntem unicati în tot şi în toate. Fiecare are o poveste de viaţă care poate fi impresionantă, dacă intri în detaliu. Detaliul contează. Spuse în câteva cuvinte poveștile noastre sunt în general mediocre, comune, complicate, frumoase.. Încă de tineri plecăm la drum cu principii în căutarea unei vieţii fericite şi împlinite pe plan profesional, familiar. E nevoie de principii ca lucrurile să dureze, ele sunt în ADN ul nostru. Dar principiile nu împing lumea înainte, nu ele garantează succesul, ci compromisul. Suntem nevoiţi să ne compromitem. Depinde până unde! Fiecare cedam sau nu în faţa unor provocări, poţi opta pentru independenţă, autentic, viaţa complicată, umilitoare, divină, în multe feluri. Compromisul ocupa un spaţiu de loc de neglijat, în lumea asta de neînţeles…  Cei care îşi compromit principiile şi-au dat seama că libertatea nu e pentru ei. Suntem oameni buni născuţi din schimbul molecular divin care ştim să ne controlăm mintea şi sufletul, în aşa fel să facem alegerile care să ne aducă satisfacţii. Oare mintea este dependentă de cop? Unii gânditori din antichitate erau sceptici în privinţa faptului că mintea ar supravieţui trupului. Mintea este produsul unui creier fizic.

 Complexitate e dincolo de limitele fantezia umană. Nu este o exagerare atunci când spunem despre creierul uman că este cel mai complex lucru descoperit până acum în Univers.. Ştiinţa ne spune, totodată, că acest creier complex care produce totul –  artă, gândire, religie – este un lucru mult mai uluitor decât sufletul. Oare sufletul ce este? Eu spun că sufletul există, l-am simţit atunci când am pierdut o persoană dragă, s-a desprins ceva din inima care a lunecat ca un „sertar” până la mijlocul meu, timp în care am spus „Doamne” ,m-am speriat. S-a închis la loc, iar eu am redevenit tăcută, parcă nu s-ar fi întâmplat nimic. Prin urmare sufletul este cel care conferă toate trăirile noastre, sentimentele, independent. Sufletul refuză să se supună creierului.

toamna

Comments on: "mi-e dor de tine" (9)

  1. Eu cred că-ți poți afla sufletul, numai în relație cu cineva. NU contează ce fel de relație, o legătură. Atunci vibrează și e… da, mi-a plăcut postarea ta. 🙂

  2. Buna Ane ! 🙂
    Si mie ” mi-e dor de tine ” !!! 🙂 🙂 🙂

    ” Vreau
    Vreau sa te pot privi in ochi
    Minunandu-ma
    De ungherele mintii universale
    Sa le simt mirosul de matrice
    Persuasiv plesnind din bice
    Secundelor pe cand renasc
    Din foaia alba inc-un mit
    Printre compendii
    Ipocriziei redefinind
    Oricare semn egal ,
    Iar tie
    Intaiul har ! 🙂
    Autor :
    Georgeta POPOVICI Strat.
    Detalii pe
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2015/11/10/

    O zi cat mai placuta ! 🙂
    Cu stima,
    Aliosa.

  3. Fabulous post.

  4. Missing someone is never easy. Memories have a way of lingering for a long time in our minds. Lovey image, Ane.

Lasă un răspuns

