O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

infidelitatea gandurilor

Să mă apropii de tine mai mult mi-e teamă, iluziile tale, infidelitatea gândurilor curg continuu. Mi-am îngropat mâinile în cer, piatră şi lut am căutat o inimă fără secrete. M-am rătăcit în acest labirint haotic care a şters numele meu şi acolo… a rămas doar umbra iluziei. Dar timpul mi-a dezvăluit culorile şi miresmele amintirilor prăfuite sub un cer de stele ce dezveleşte păcatele omenirii, unde plouă cu patimi şi-n fulger e muzica. O fi un mister sau revelaţia supremă?. Inima mea va dansa în acest Univers, va zâmbi din lumina care coboară pe Pământ printre cununi de crengi, s-o percepi  cu inima, pentru ca omu-i lumină mai mult decât lut..

Cu un zâmbet sărutăm un suflet, este darul pe care îl oferim întregului Univers.

smile

muzica si flori

Comments on: "infidelitatea gandurilor" (5)

  1. Multumesc frumos, cu drag!

  2. Iubesc cuvintele cãzute de sus şi puse împreunã, mi-au crescut în suflet! Mulţumesc 😊

    • Ce frumos ai spus în câteva cuvinte .. ar fi frumos dacă cuvintele pe care le rostim nu s-ar deforma în timp. Îţi doresc bucurii, sublime!🙂

  3. Și inima mea e dispusă să danseze, iar rândurile tale îi dau ghes. Weekend magic!🙂

Lasă un răspuns

