O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

Erata unui suflet – carte

Fără noi, timpul nu ar fi măsurat în ani, zbateri și clipe. Ar hiberna continuu într-un somn fără vis, neștiind dacă mai trece ori s-a oprit de mult..

Câteodată secundarul unui ceas mental îmi loveşte simţirile şi parcă mă întreabă: „Unde eşti? Ce faci?” Şi nu îl interesează dacă răspund sau nu, nici măcar curios nu pare. Poate aşa ştie el să mă salute.

Neștiind ce să-i răspund, parcurg ostenit rotaţia perfectă a liniei subţiri şi mă întreb care dintre noi doi e mai plictisit? Fărâma mea de viaţă sau timpul etern? Apreciez detaşarea cu care ne străbate şi mă întreb dacă nu cumva şi el moare câte puţin odată cu noi?! Poate pe ultimul om îl va face nemuritor, apoi se va răzgândi…Ce rol ar mai avea, dacă nu respiră trecerea noastră?

 Privind resemnat dimineața pustie, un gând s-a jucat cu mine şi mi-a spus că inimile noastre sunt precum linia orizontului. Netedă din depărtare, curată, fără semne care dor, iar când ne apropiem vom sesiza şi răni şi flori, aşa cum suntem toți defapt. ? Aruncăm daruri esenţiale pentru nişte cutii goale, aparent frumos ornate. Rupem cu entuziasm fiecare ambalaj nou, cu timpul obosim şi parcă ne zărim printre ani….

Oare ne-am opri vreodată din jonglat dacă nu am îmbătrâni?   – Alexandru Buzoianu

 

Comments on: "Erata unui suflet – carte" (2)

  1. Azi, pentru „Joia altor puncte de vedere”.
    Zi faină să ai!

Lasă un răspuns

