O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

linistea interioară

Une femme est authentique quand elle ressemble à l’image qu’elle a rêvée d’elle-même.

În această lume, ziua mea începe cu gratitudinea – de a fi.. Realitatea mea se naşte din visele mele…  cu o iubire copilăros de naivă uneori, cu un râs portocaliu ca soarele când apune, ştiindu-i culoarea, am observat că nu s-a mişcat, aşa că am decis să-mi scutur genele de polenul aşternut şi să zbor să rătăcesc pe poteci de munte. Iar în momentele în care voi fi copleşită de întunericul deznădejdi lui… să-i poată zâmbi.

Poate ne vom da seama că de fapt căutăm ce am lăsat deoparte, acea linişte care rătăceşte pe poteci de munte.. Aceea va fi o zi frumoasă, în care vom aştepta… să vină…

„Daca inveti sa ignori lucrurile esti pe unul din cele mai bune drumuri spre aflarea linistii interioare.” – Robert J. Sawyer.
vcb

Lasă un răspuns

