O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

fericirea are chipul tău

Am citit despre oameni care “şi-au trăit viaţa şi o trăiesc” şi “oameni care nu regreta nimic” aşa afirmă ei… Cred că avem criterii diferite, după care ne evaluam trăirile.

Îmi permit să nu-i cred. 

 Oare dacă i-am cunoaşte „face to face”, ar mai avea curajul să-şi susţină afirmaţiile? Am stat şi m-am gândit oare ce înseamnă „aţi trăi viaţa”; cu toţii o trăim, cu bune şi cu rele, aşa a lăsat D-zeu pe pământ, să nu “turbam de fericire”, să ajustăm imperfecţiunile, să îndreptăm răul în fiecare zi.. Da, sfidam viaţa, uneori, şi eu o sfidez ies din realitatea cotidiană, pentru a mă încărca, am mai spus că sunt o romantică incurabilă. .. Poate, pentru EI, a trăi viaţa are alte conotaţii, despre care nu vreau să vorbesc. Suntem înzestrati cu aptitudinea divină a liberului – arbitru.

A fi sănătos la trup si minte – bucuria OMULUI, celelalte vin ca o împlinirea .

“Nu regret nimic” e o expresie des folosită, sună ca o răzbunare, o neîmplinire a vieţii, cel puţin aşa îmi sună mie această expresie. Oare sunt oameni care nu regreta nimic? Sinceră să fiu, eu, am multe. Regrete. Nu spun ca o consolare, dar foarte puţini sunt cei care nu suspină din când în când, poate şi mai mult decât atât.

Să fiţi fericiţi ,în fiecare zi!

„Drumul spre fericire presupune trei secrete: hotărâre, efort şi timp.”

Comments on: "fericirea are chipul tău" (5)

  1. Și apropo de liber arbitru, ca o coincidență, tocmai am vizionat un videoclip, o conferință ținută de prof. dr. Daniel David ”Despre Liberul Arbitru”:
    http://www.youtube.com/watch?v=EFNpcIfvOnA
    Sper să găsești interesantă conferința.
    Un plăcut sfârșit de săptămână !

  2. A nu regreta nu înseamnă a nu suspina, ci a risca preţul fericirii tale de dragul vieţii, orice şi oricum ar fi. Adică a avea un suflet împăcat cu el însuşi. Însă oricum ai da-o, tot regreţi faptul că nu ai putut fi un om mai bun. Deci regrete tot există.

    • Sigur, nu am facut lucrurile in asa fel incat sa nu existe loc de mai bine, de regrete. Eu suspin dupa parintii mei care au plecat mult prea devreme, am dat doar un exemplu, ele pot continua. Regret ca nu mi-am cuparat pantofi X , ca nu am facut ceva la timpul potrivit etc.

Lasă un răspuns

