O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

mă întrebi…

Ma întrebi cine sunt?De unde vin? Unde plec? Cine sunt florile? Dar soarele…. „Sunt parfumul crud al zăpezii, / ce caută fulgul cu formă perfectă.” DAR… MAI POT FI…

Andrei Markin-artist

andrei-markin-6583_700

”Şi somnul pămîntului adormit în tine,
şi creanga stingheră ce-ţi biciuie ochii,
şi piatra aruncată-n drum
de care mereu să te împiedici”

xx

„Şi mai pot fi…o, da…mai pot fi
drumul ce duce la marginea eternităţii
fără a-ţi arăta abisul înnemuririi
de dincolo de ea!
Pot fi… şi sunt
blestemul
sau binecuvîntarea ta. ” V.C.Tiron

Comments on: "mă întrebi…" (4)

  1. whiteeclipse said:

    Superbe versuri, adorabilă melodie. Una dintre preferatele mele, un balsam pentru suflet! (:

  2. Îţi spuneam odată că sunt piatră
    ceea ce nu ştiai…
    era că fiecare piatră a trăit
    somnul pietrei
    şi a văzut, cum văd şi eu,
    prin somnul pământului,
    prin somnul aerului,
    prin somnul apei,
    prin somnul trupului…
    Numai nesfârşitul dans al luminii
    n-am reuşit să-l văd… pentru că… lumina,
    lumina nu doarme niciodată!
    Şi -atunci…m-am întors
    în somnul pietrei şi-n mine,
    în uitare şi-n aduceri-aminte,
    ascunzându-mă în miezul muntelui
    unde ochii ce privesc,
    nu pot pătrunde!
    Mulțumesc de descoperire, d-na Viorela C. Tiron scrie poezii fermecătoare.
    O seară frumoasă !

Lasă un răspuns

