O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

Mariage d’amour *

“Cununată cu timpul, / destinul / mi-a făcut rochie de mireasă / din mătasea prăfuită a amintirilor / ce mă trag spre un trecut / – veşnic prezent – / din câmpiile-nflorite / sub un cer încărunţit de stele.”

Vă îmbrăţişez ca pe răsăritul de soare, din dimineaţa mea de primăvară!

roses

 

 

 

Comments on: "Mariage d’amour *" (27)

  1. Super. Mi-ai făcut ziua😊

  2. ane, frumoase versuri, minunate imagini….
    Postarile tale au sensibilitate, cuvinte cu linii fine..
    Duminică frumoasa !🙂

  3. Multe zâmbete și-o zi.. cu fericire!🙂

    • 🙂 O nouă postare plină de zâmbete. Zâmbetul îmi face, ziua mai senină!🙂 Multumesc,o zi fericita!

Lasă un răspuns

