O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

întrebare

 De ce?! WordPress nu îmi mai trimite notificări pe email!

Azi am primit notificari, in SPAM,notificari ce privesc blogul meu,fara mesaje.

Azi am primit mesjele de la voi,notificările pentru blog înca le primesc în SPAM, dar sunt sperante.

Am intrat în setările blogului meu, erau  schimbate toate setarile.ENIGMA.

Comments on: "întrebare" (13)

  1. Mi s-a întâmplat și mie duminică. Și-a revenit singur.

  2. Și eu cred că ai setat ceva acolo.
    Ane, și eu fac în grabă câte o minune. Dacă sunt în spasm , există opțiunea de mutare.
    Seară liniștită !

  3. Probabil ati facut o setare involuntara in meniul e-mail. Verificati cu atentie toate setarile si situatia ar trebui sa reintre in normalitate! Cu siguranta exista o optiune de marcare a mesajelor din „spasm”, ca fiind mesaje acceptate si din acel moment, orice alt mesaj trimis de la aceleasi surse, va intra in folder-ul „mesaje primite”.

    • Am verificat setarile de la email, erau setate aiurea .. fara ca eu sa fi facut modificari la setari.am dat restart si nu s-a schimbat nimica,deocamda. Multumesc mult, ca mi-ai sugerat sa verific setarile.

Lasă un răspuns

