O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

Poetul

Poetul caută dragostea. Femeia pentru el e un mit erotic, o necesitate sufletească, un exerciţiu Michael and Inessa Garmashsufletesc .O creaţie a idealului unui poet mereu înamorat.

 

 “…nici nu ştiu de ce tu eşti parte integratoare a tuturor gândurilor mele, nici mă preocup s-o ştiu, căci nu mi-ar folosi la nimic, dar este o legătură cu tine neexplicabila; de nu între viaţa ta şi a mea, dar desigur între mea şi tot ce te atinge pe tine, între a mea şi răsuflarea ta pe pământ “.M Eminescu

…şi poet şi sărac

Genialul poet, părăsit de toți, fără să se găsească o mână care să-i închidă pleoapele amorțite pentru totdeauna… Iosif Vulcan (Revista Familia)

 “Deasupra-mi teiul sfânt Să-și scuture floarea”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Comments on: "Poetul" (2)

  1. FEMEIA este MUZA poetului
    iar POETUL este adoratul FEMEII ! 🙂
    O seara de Florii,
    cu zambete si bucurii ! 🙂

    Aliosa.

Lasă un răspuns

