O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

am asteptat

…să vi

În lumina ta învăţ cum să iubesc. În frumuseţea ta, cum să fac poezii. Dansezi înăuntrul pieptului meu unde nimeni nu te vede, însă câteodată te văd şi ceea ce văd devine această artă. Rumi Îmi e dor de tine.

“Acolo unde există multă lumină, umbra este adancă.” Goethe

 

 

Comments on: "am asteptat" (4)

  1. Interesant gandul lui Goethe…imi vine si nu imi sa ai dau dreptate. Depinde de ” opacitatea” corpurilor, a sufletelor.

    • Acolo unde este multa lumina nu se vede intunericul, umbra fiind adanca. Cu totii avem umbre,trebuie recunoscute: suntem gelosi,nervosi,egoisti,invidiosi,… depinde in ce masura, si cum ne manifestam. O zi cu lumina in suflet!

Lasă un răspuns

