O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

femeia

 

„Trupul este o îmbrăcăminte sacră.”

Dintr-o lacrima ,
mi-am
pudrat obrajii ,iar pielea mi-am parfumat-o cu flori proaspete de primavară, la urechi mi-am atârnat flori de nu mă uita -am pictat pleoapele, ce clipesc delicat deasupra ochilor, cu nuanţe de albastru, apoi mi-am arcuit sprâncenele a uimire,buzele sclipind de dorinţă si o inimă plină iubire.

Femeia sentimentală are un puternic simt al realitatii care o face să rămână „cu picioarele pe pământ”.devi

 

 

 

 

 

Comments on: "femeia" (5)

  1. Mulţi consideră sufletul ca fiind sacru, dând trupului doar rolul de umil înveliş. În epoca pe care o trăim, ca de altfel dintotdeauna, frumuseţea exterioară este cea pe care ne zbatem să o facem cât mai vizibilă. Nimic greşit dacă şi unul şi celălalt ar fi în rezonanţă. Uneori însă, distonanţa este vizibilă.
    Aici, fiind vorba despre artă, totul se traduce prin frumuseţe în diferite ipostaze.

    • Daca sufletul este frumos, atunci si omul este frumos. Arta de a fi feminină constă în a şti cum să te faci plăcută,feminitatea fascineaza. E o arta a sti sa te porti,arta machiajului discret,arta de a sti sa te imbraci,arta de a sti cum sa te comporti in diferite situatii etc. Toate acestea concura la arta de a fi feminina. Asa cum ai spus si tu, frumusetea cea exterioara este vizibila,daca ar fi in rezonanta, ar fi ideal.
      O seara frumoasa!

  2. Numai mie îmi vine în minte filmul „The danish girl”?
    😁

Lasă un răspuns

