O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

sentimente

Oamenii îşi manifesta diferit sentimentele, atitudinea, la bucurie şi suferinţa. De aceea aş dori să-I răspund unui prieten, că şi eu am suferit atunci când i-am pierdut, pe cei dragi, la o vârstă mult mai mică decât a ta. Numai că eu, sunt o fire introvertită, am suferit singură. (Iti multumesc pentru uimire!) Ştiu că e nevoie de încredere, în cineva care să te vindece,acolo unde cicatricile tale încă mai sângerează. Oricât de puternici am fi, copilul din noi are nevoie să se simtă iubit, protejat, alintat…

…sunt răni în suflet.. care sângerează şi vor sângera mereu, dar care nu te omoară…

Tristeţea şi nefericire sunt sentimente, autentice, spre deosebire de fericire care e relativă, pe care o traieste fiecare după cum simte.. ; satisfactie,bucurie, împlinire,iubire…

  Lasă uşa sufletului întredeschisă cu măsură; – să nu lase sânge pe sărutări. (Liiceanu, Ușaîntredeschisă)  .

aaa

 

Comments on: "sentimente" (2)

  1. I
    ntrovertiti( cu bun motiv), dar deschisi la noi posibilitati, posibilitati care, speram, sa nu fie sub semnul unei noi suferinte.

Lasă un răspuns

