O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

blog free

După patru (4) ani, spaţiul acordat de wordpress pe acest blog, l-am epuizat. Dar am primit spatiu si permisiunea de a continua.

Mulţumesc WordPress.com!

 Aici e locul unde de atâtea ori am murit şi am renăscut, din cenusa stelelor.

 “Slavă ție, stea curată
Voie bună pe pământ”   

 Scrie pe suflet… odă bucuriei!

ss

 

 

 

Comments on: "blog free" (8)

  1. Felicitari, Ane și blogging inspirat și frumos (așa cum ne-ai obișnuit) în continuare.
    O săptămână rodnică și fericită !

    • Multumesc pentru apreciere si urari,draga Georgeta. Sper sa mai raman ceva vreme pe blog, proprietatea mea🙂 .Pentru mine este un exercitiu al mintii, dezvoltare personala si spirituala. Mai ripostez atunci cand am o stare confuza. O zi placuta!

  2. Ane, felicitari !🙂

  3. Chiar mă întrebam și eu la un moment dat cât vor ține cei 3.072 MB acordați ca spațiu. Mă bucur pentru tine și pentru cei 4 ani. Felicitări!

  4. Ce-i frumos… e normal ca și wordpress-ului să-i placă. Iar nouă, cu atât mai mult. Mult spor în continuare!🙂

Lasă un răspuns

