O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

sfârşit de vacanţă

În vacanţa mea, razele de soare au fost mult prea agresive pentru sfarşit de mai, început de iunie. Nu m-am protejat suficient, prin urmare suport consecinţele. Ai nevoie de multe lecţii de viaţă; ne-am născut pentru a face greșeli, dar eu, învăţ să mă iert pe mine şi să mă îmbrăţişez cu iubire,deşi, de abia mă recunosc  :) 

Am fost În Grecia, Thasos –Limenas, capitala şi principalul port al insulei. Thassos este o destinaţie de vacanţa frumoasă de relaxare şi deconectare, situată în nord-estul mării Egee. 

Mi-a plăcut!!! 

 Vă doresc să aveţi parte de frumos si iubire. 

Viaţa este cel mai frumos basm.

 DSC08320DSC08456DSC08418DSC08294

DSC08340

DSC08266

DSC08251

 

 

 

Comments on: "sfârşit de vacanţă" (24)

  1. Buna seara Ane !
    Si VACANTA mea s-a sfarsit ……………..
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2016/06/07/
    Cu deosebirea ca VACANTA mea s-a petrecut in ROMANIA
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2012/06/12/
    Inca NU am fost in GRECIA ………..
    Noapte linistita !🙂
    Aliosa.

    • Bine ai venit! 🙂 Vacanta este bucurie si relaxare…iti doresc sa explorezi insulele din Grecia….este o destinatie convenabila… foarte variata… poti alege sa pleci in insula care crezi ca iti satisface pretentiile.. . O zi frumoasa!

  2. ah… ce dor imi este de vacanta…
    superbe pozele tale… insemna ca si vacanta ta a fost pe masura imaginilor…
    cat despre consecintele neprotejatului de soare… sunt convins ca au si trecut…
    sa ramana doar ce a fsot frumos…

    • M-am simtit bine acolo,o regiune muntoasa, Marea Egee, paduri de pin. Soarele, a fost agresiv cu noi,m-am protejat..dar nu suficient🙂. Consecinte mai sunt, ma cojesc, bine ca ploua,intre timp poate ma voi uniformiza.
      Voi aveti vacanta la fiecare sfarsit de saptamana.

  3. Wow. Ce frumos! Sunt foarte impresionata. Culori mirifice. Ai dreptate: viața este cel mai frumos basm. 😊

  4. Nu cred cred că scopul Existenței este acela…de a face greșeli(?!).

    • Cu siguranta,nu! Daca am fi perfecti, ne-am plictisi!🙂

      • În mod fundamental suntem perfecți, dar nu suntem conștienți de aceasta, deoarece am făcut din perfecțiune un scop, un ideal, o finalitate.

        • Omul, este o fiinta rationala, libera,el, nu este perfect, este o fiinţă perfectibilă.

          • Totul este perfect, deoarece nu poate fi altfel decât este, iar în asta constă perfecțiunea. Dacă perfectibilitatea ar fi un scop, atunci desăvârșirea ar fi o finalitate, iar finalitate nu poate exista în eternul infinit. Evoluția este reprezentată de stările perfecțiunii.
            Omul este mult mai mult decât o ființă rațională, deoarece rațiunea este limitată.Omul este liber, dar nu-și exercită acet drept, din cauza ignornței.

            • „totul e perfect” ? Un om desavarsit, nu are greseli. 🙂 „Libertatea este disciplina liber asumată.”

              • Nu esxistă desăvârșire decât ca finalitate. Finalitatea nu poate exista decât într-un Univers finit. Există stări ale perfecțiunii, deoarece tot ceea ce este NU poate fi altfel decât este.
                Libertatea este fundamentul Universului, ea nu poate fi despărșită de iubire și adevăr. Este o trinitate indestructibilă. În mod impropiu sunt folosite trei cuvinte pentru un singur concept.

  5. Minunat locsor, superb totul!❤
    Acum ceva ani era cat pe ce sa fac o insolatie puternica, nici eu nu stiu cum de am scapat, insa 2 saptamani am stat cu cearsaf ud, sprey de arsuri, iaurt si dureri de cap suportabile. De atunci,,,, :))
    Somn usor, vise frumoase❤

  6. Elles sont bien belles tes photos et jolie vidéo….Bonne soirée

Lasă un răspuns

