O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

teroare la Nisa

O zi tristă pentru Europa!

Se închide universul lumii?

Cândva am citit într-o carte, că v-a veni o vreme, în care nimeni nu v-a asculta de nimeni. Acesta o sa fie finalul. ?!

Ieri mi-am adus aminte de imnul lor, am „cântat” câteva versuri, apoi am făcut clătite franţuzeşti (eu am o simpatie inexplicabila pentru latinitate). Vă scriu cum se fac; simplu, suc de portocale, zahăr brun, se rade coajă de lămâie şi portocală, se adăugă unt. Se fierbe, apoi se imersează în acest suc clătitele.

Atunci când am fost în Paris, am constat eu, ca simplu turist, o libertate excesivă.  Ce păcat ca nu mai avem posibilitatea de a  călători în deplină siguranţa prin lume.

Tot ce contează este ziua de azi.

 

Comments on: "teroare la Nisa" (9)

  1. pune stapanire pe noi nesiguranta…
    regret si sufar pentru Nisa… dar, cu o clatita frantuzeasca tot m-as desfata… acum si oricand…

    • . …sunt delicioase; nu te descurci, vin sa te ajut🙂 in America!!! Viata este un peisaj cu dureri, dar mai infloresc flori in ea. Weekend minunat!

  2. Pour qui ces ignobles entraves …
    Quels transports il doit exciter!

    O zi frumoasa ane .

    • Undeva.. trebuie sa existe o fisura … de aceea cred se produc asemenea fapte abominabile, panica, toate acestea au efect negativ pentru psihicul omului, cred ca si asa se poate extermina… O seara frumoasa.

      • Multumesc ane
        In spatele tuturor lucrurilor ( bune sau nu) se afla un crez si o dorinta .
        Alegerea ne apartie in totalitate . Vrem sau nu vrem . Caldicelul sau indiferentul se aseaza intotdeauna in haos . De aceea raspunsul natiunii trebuie sa fie clar si raspicat :
        DA sau NU .

  3. très joli billet…bonne journée

Lasă un răspuns

