O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

Venin şi farmec…

de Mihai Eminescu     

Venin şi farmec port în suflet,
Cu al tău zâmbet trist mă pierzi,
Căci fărmecat sunt de zâmbirea-ţi
Şi-nveninat de ochii verzi.

Şi nu-nţelegi că-n al meu suflet
Dureri de moarte tu ai pus ­
Cât de frumoasă eşti pot spune,
Cât te iubesc nu e de spus!sd

                    “Ochiul este nestemata trupului.”  

Comments on: "Venin şi farmec…" (6)

  1. Buna Ane !
    Am si uitat 😦 de aceasta minunata poeziei iar pentru ca mi-ai reamintit-o,
    din toata ❤ iti multumesc ! 🙂
    Sper ca melodia de mai jos sa-ti fie si domniei tale pe plac ! 🙂

    Weekend placut si NU uita :
    – Esti mereu BINEVENITA in casa mea virtuala ! 🙂
    Cu stima,
    Aliosa.

    • Da,au fost zile frumoase, mi-a placut muzica,videoclip. Multumesc,dominiei voastre 🙂 Noapte buna!

  2. Belle peinture…j’apprécie beaucoup…bonne journée

  3. Dear Ane, I have missed your wonderful posts while I’ve been away from my blog, writing my book. The music by Giovanni is so beautiful, it brought tears to my eyes.

    • I appreciate for yours „documentaries” posts, I congratulate for your book. The emotion created for a song and tears, clean soul. 🙂

Lasă un răspuns

