O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

un strop de suflet

Nu caut nimic,

 mi-a pătruns o rază de soare în suflet. Singura care știe să danseze valsul cu timpul.

 șește cu tălpile uscate
Prin marea mea curată şi pură ca să-i pot spune cum

en

„Să-ți recompună mereu altfel
În oglinda mea lichidă
Chipul.”

 

Comments on: "un strop de suflet" (9)

  1. Some lovely music on your tape. Thank you!🙂

  2. belle photo…en avant toute !!
    Bonne journée

  3. E bine că te-a găsit raza potrivită. Eu mă cam feresc de ele.🙂

Lasă un răspuns

