O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

dor…

Mi-e dor de un vers, care îmi răsună în urechi sublim, ar reîntregi o poezie, dar, nu mai pot să-l scriu.

ann

 

„V-a fost vreodată dor de ce n-a fost?
De ce putea să aibă chiar un rost,
dar n-a avut şi azi e prea târziu
să-mi amintesc, să pot
să vreau
să aud”

Comments on: "dor…" (21)

  1. ul tău
    dor fără rost
    ce m-a umplut de vise
    și m-a făcut să vreau
    să-ți scriu
    să pot, să-mi amintesc
    cum ar fi fost un „dor”
    să-l schimb in
    „Te iubesc”

  2. sâ fac din el un dor-ulcică
    și să beau

  3. așa cum se cuvine
    cântului despre un dor
    ce n-a mai fost
    chiar de îmi pare lucru fără rost

  4. Foarte frumos si nostalgic, draga Ane ! Seara plina de frumos si bafta in toate si peste tot ! ❤

Lasă un răspuns

