O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

O iubeam

 

 

„Singura anomalie este incapacitatea de a iubi.”

O iubeam pe această femeie. Iubeam sunetul vocii ei, umorul ei, râsul ei, felul cum vedea lumea.. Iubeam râsul ei, curiozitatea ei, discreţia ei, coloana vertebrală, şoldurile uşor reliefate, tăcerile, blândeţea ei şi… tot restul. Totul… Totul. Mă rugam să nu poată trăi fără mine

Mă fascina… Aş fi vrut ca lumea să se oprească din mersul ei. Ca noaptea să nu se mai sfârşească. Karen Wallis Contemporary PainterNu mai voiam s-o părăsesc. Niciodată. Voiam să rămân prăbuşit în fotoliul ăla şi s-o ascult pănâ la sfârşitul lumii povestindu-şi viaţa. Voiam imposibilul. Fără să ştiu, inauguram însăşi esenţa poveştii noastre… ore suspendate, ireale, imposibil de reţinut, de îndiguit. 

Eu am iubit o femeie. M-am îndrăgostit aşa, ca atunci când faci o boală. Fără să vreau, fără să cred, împotriva voinţei mele şi fără putinţă să mă apăr după aceea…

Stia prea bine ce facea in seara aceea, de neuitat. Poate ma insel, dar nu cred… Era cantecul ei de lebada, de ramas-bun, Era atat de fina, sigur ca simtea…Chiar si pielea ei era mai catifelata. Era oare constienta de asta? Era o generozitate din partea ei sau numai o cruzime? Amandoua, cred…Amandoua.

 volegov DF

– Şi ce amintire păstrezi despre anii aceia?

– O viaţă ca o linie punctată… Nimic… Ceva. Din nou nimic. După aceea iar ceva. După aceea iar nimic… De fapt, a trecut foarte repede… (O iubeam, Anna Gavalda )

Comments on: "O iubeam" (9)

  1. Se spune că nu ne mai amintim ce am trăit, ci doar o amintire a ceea ce a fost. Ne amintim amintirea, care devine la rândul ei o amintire pe care ne-o vom aminti. Până ajunge iată, cum se spune în text, „ca o linie punctată”.
    Şi este adevărat: ce este frumos trece prea repede..

    • Sper ca spui la modul general,nu personal. Mi-a placut aceasta poveste. Am creat un articol din ea. E ceva frumos,romantic. Amintirile mele nu au puncte, acolo unde a fost frumos,nu apar puncte. Uratul nu face parte din viata mea.

      • „Se spune ca…” fusese exprimarea mea, asa incat vorbeam la modul general.
        Si articolul si povestea care ii sta la baza sunt frumoase, foarte frumoase de fapt si mi-au placut, evident.
        Cat despre amintiri…ma bucur ca iti sunt toate frumoase si iti doresc, sincer, ca si intamplarile viitoare sa devina la vremea lor, frumoase aduceri aminte.
        Seara grozava sa ai! Si, de ce nu, romantica.

Lasă un răspuns

