O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

enigma

penelope

Îți voi descoperi o taină și îți voi arăta o enigmă păstrată de zei.”

Am crezut că am darul de a ghici gânduri, să dezleg noduri, dar cred că a fost doar o iluzie.  În schimb stăpânesc arta imaginii, imaginea persoanelor pe care le-am văzut, pe aici, ori aiurea.

 Deci, de  eşti TU acela.. cu adevărat nu te recunosc. În realitatea mea, eu am văzut alt chip, o altă alură. Vezi,masca produce distorsiune. (o fi masca?)

Am auzit cuvinte frumoase uneori, altă dată erau învolburate ca marea, poate adânci câteodată,orgolii. Te citesc…. în continuare, poemele tale sunt balsam pentru suflet. 

   O toamnă frumoasă le doresc celor care îmi deschid paginile !

nnnaa.jpg

 

Comments on: "enigma" (14)

  1. Buna dimineata Ane !

    O saptamana pe placul❤ tale !🙂
    Aliosa.

  2. Fiecare anotimp cu frumusetile si bucuriile lui…Seara minunata si o toamna in care sa numeri cat mai multe clipe de fericire …ca doar toamna se numara bobocii !❤

    • Oamenii care au trait clipe de fericire sunt cu adevarat putini. Toamna este nostalgica in general. 🙂 ❤

  3. „Toamna este o simfonie, artă vie, în mii de culori.” Să te bucuri de ea aşa cum îţi place!

  4. Multumim. Da, toamna are frumusetetea ei, depinde de noi sa fim pe interior bine dispusi si sa o simtim ca atare. Duminica placuta!

Lasă un răspuns

