O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

Te-am blestemat, ca să te suport; Te-am refuzat, ca să te schimbi; Te-am chemat şi n-ai venit, am urlat şi nu mi-ai zâmbit, am fost trist şi nu m-ai mângâiat. Am plâns şi nu mi-ai îndulcit lacrimile. Deşert ai fost rugăminţilor mele. Ucis-am în gând întâia clipă a vieţii şi fulgerat-am începuturile tale, secetă în fructe, uscăciune în flori şi secarea izvoarelor dorit-a sufletul meu. Dar recunoscător îţi este sufletul meu pentru zâmbetul ce l-a văzut doar el şi nimeni altul; recunoscător pentru acea întâlnire, de nimeni aflată; acea întâlnire nu se uită, ci cu credinţa ascunsă în tine răsună în tăcere, înverzeşte pustiuri, îndulceşte lacrimi şi înseninează singurătăţi.-

Emil Cioran – Cartea amăgirilor

O seară plină de iubire .

 

Comments on: "Emil Cioran – Cartea amăgirilor" (19)

  1. Nu se deschide videoul tau ,Ane..

  2. Da,da,da ..stiu,am fost acolo
    „Numai în iubire melancolia îşi atinge propriile ei culmi, căci numai Erosul transfigurează melancolia..”Emil Cioran

    • Să te trezeşti în zori, cu inima mereu înaripată şi să înalţi,
      Plin de recunoştinţă, mulţumire pentru încă o zi de iubire;
      Să te odihneşti, copleşit de beatitudine,
      La ceasul amiezii şi să cugeţi la extazul iubirii;
      Să te întorci împăcat şi debordând de fericire acasă la ora amurgului,
      Şi apoi, să dormi înălţând în inima o rugă pentru fiinţa iubită,
      Iar pe buze să ai un cântec de laudă.
      K. Gibran.

Lasă un răspuns

