O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

Irene-Sheri,pictor

Frunzele cad toamna de dorul pământului, se întorc colorate pentru darul învierii. 

Mi-am adunat culoarea într-un mănunchi de vise.

ghj

Omul este înzestrat cu capacitatea de a crea frumosul, nu- i putem rezista nicăieri în univers. Nu numai că avem nevoie de frumos, dar nu putem trăi fără el. Din acest punct de vedere nu îmbătrânim niciodată .

Îmi place cromatica picturilor, mă simt minunat în lumea artei.

Irene-Sheri,pictor

.irene-sheri-12irene-sheri-4irene-sheri-11968irene-sheri2irene-sheri8

 

 

 

Comments on: "Irene-Sheri,pictor" (8)

  1. Imi place TOAMNA 🙂
    dar cand PLOUA, nu-mi mai place 😦

    Seara frumoasa cu vise placute ! 🙂
    Aliosa ❤

  2. Într-adevăr cromatica picturilor este minunată, exprimă bucuria de a trăi, și de a picta, îmi place stilul ei. O toamna rodnică și frumoasă !

    • Picturile iti da linistea sufleteasca si puterea de a continua. … viata, mai departe.
      O sera de toamna frumoasa!

  3. J’ai beaucoup apprécié ces peintures et la vidéo…bon jeudi…bises

  4. Sper că n-ai numărat merele… Am luat numai unul! 😉

Lasă un răspuns

