O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

drumeţule

M-a tulburat aseară trandafirul/acela roş, că nu l-am mai uitat, /Am revenit cu multă pietate/şi l-am atins pe ochi, l-am sărutat. /Mi s-a deschis, lăsând din plin să intre/iubirea mea şi ceru-n casa lui/Şi n–am văzut mătase mai frumoasă/alunecând pe sânul nimănui. /Am mirosit aroma lui suavă/şi i-am gustat parfumul pur, virgin, /I-am pipăit conturul de lumină/şi mi-am umplut privirea de senin. /Cum tremură lin vântul prin petale/m-am dus departe-n pragul unui an/Când adia în valsul unei rochii/acelaşi straniu roşu tiţian. (Virgil Mateiaş, Drumeţule, opreşte-te şi vezi…)

lady

Comments on: "drumeţule" (8)

  1. Plăcut și frumos! Așa să-ți fie și duminica, Ane!🙂

    • Multutumesc,Petru! „La Început este Iubirea şi Dorul ei – Cuvântul dătător de Viaţă. Şi în Cuvântul lui Dumnezeu, literă cu literă s-a gătit în zile de sărbătoare prinzându-se în Hora mare şi Sfântă a creaţiei.” O duminica minunata!

Lasă un răspuns

