O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

umanismul

„Umanismul recunoaște puterea transformatoare a artei. El afirmă importanța literaturii, muzicii și a artelor creatoare și vizuale pentru dezvoltarea și împlinirea personală.”

Călătoresc spre sublim, spre iubire, spre pricepere… prin viata altora, mă orientez după cum îmi spune inima care m-a avertizat despre denivelări, despre drum interzis sau sens unic care duce la fericire, uneori am trecut peste indicatoare care mă avertizau: ai rătăcit, fi atentă la inimă.

love

 Fiecare zi e alta o provocare care poate să schimbe vieţi, oare inima e pregătită să răspundă la provocări? Oamenii care nu se joaca cu viata,păstrează lumina în suflet, în ochi, sunt lângă tine, în cazul unei rătăciri, ne călăuzesc mereu înainte… luminând calea.

„Ai sa mai vii? Pe gându-mi se mai prelinge o stea

Eu încă te  aştept, mai miroase a toamnă..”

saa

Comments on: "umanismul" (5)

  1. Dar mai ales, umanismul are în centrul preocupărilor Omul.🙂

  2. A republicat asta pe dana1967 și a comentat:

    UMANISM…..

  3. Magnifiques tableaux…bonne soirée

Lasă un răspuns

