O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

passage into midnight

De câte ori e nevoie,aprinde un vis si lasă-l sa ardă în tine.

Alfredo Roldán,pictor

alfredo-roldan

Dă-mi, te rog poezie

sufletul înapoi,să pot pleca dincolo,
în nemurire!
La vremea Judecăţii,
mă va întreba Domnul:
Ce-ai făcut cu sufletul?
Și eu ce-I voi putea răspunde?
L-am uitat, Doamne,
închis în poezie.
Iartă-mă!      (Angelina Nădejde)

 

Comments on: "passage into midnight" (4)

  1. E una din cele mai frumoase poezii ale A.N. Dar eu cred că poezia pune în valoare sufletul …și mintea. Și mai cred că Dumnezeu se bucură de poeziile frumoase care fac sufletul să vibreze. Tot Angelina Nădejde vede poezia astfel:
    Eu văd poezia ca pe o femeie;
    zămislită din dorinţa
    şi dragostea
    celui ce o compune.
    Îi transmite trăiri,
    sentimente
    înveşmântând-o în metaforele
    sufletului.
    Uneori este ca o adolescentă rebelă.
    ce dansează desculţ în miez de noapte
    prin iarba cu rouă;
    nu se supune canoanelor,
    face să vibreaze inimi
    în versu-i alb
    şi respiră tinereţe.
    Alteori ca o doamnă
    frumoasă,
    misterioasă,
    admirată de critici ce îi aşează
    cunună de lauri
    punând-o să defileze.
    Dar poate fi – o oarecare
    ce trece prin inimi şi lasă
    linişti sau nelinişti
    durere sau bucurie
    si
    mult dor.
    Bărbatul – cititorul
    ce o descoperă
    o vede,
    o simte…
    Şi fiecare o vede în felul său
    chiar dacă e aceeaşi femeie
    sau poezie!
    Mulțumesc Ane pentru această minunată postare, o seară liniștită, cât mai plăcută !

    • „Poetul intră în toate chipurile, în toate sufletele” Foarte frumoasa poezia,mi-a placut foarte mult. Multumesc frumos, Georgeta! O seara de vis!

  2. beau texte et beau tableau…Bonne journée

Lasă un răspuns

