O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

…lasă-mă să te iubesc,să te uit,pentru a te iubi din nou…

irene-sheri5

A fost Un drum ciudat Umbrit de nori, Scăldat de soare A fost Un drum ciudat De ape mari, Unduitoare Și-au fost Și clipe când, Urcând pe stânci, Pierdeam răbdarea Și-a fost Pe drumul meu Și resemnarea Cândva, Un labirint Ne-a născut din vis Și din iubire A fost, În drumul meu, Un lung popas De rătăcire Un timp, Plopi fără soț Mi-au străjuit Străini cărarea Și-apoi Te-am auzit Rostind chemarea Am alergat La pieptul tău, Cu lacrimi mari Ți-am mulțumit Că-n drumul meu Ai apărut Ca un tărâm De mult dorit Vom legăna La nesfârșit Iubirea noastră Au fost,Pe drumul meu, Atâtea flori Înșelătoare Dar tu Mi-aduci acum Parfum de brad Și val de mare Mi-aduci, C-un zâmbet doar,Ceas liniștit În fapt de seară Mi-aduci, Cu un cuvânt, O primăvară Am alergat La pieptul tău, Cu lacrimi mari Ți-am mulțumit Că-n drumul meu Ai apărut Ca un tărâm De mult dorit Vom legăna La nesfârșit Iubirea noastră. Inegalabila, DIDA DRAGAN  ❤

sarb-cu-iubire

 

Comments on: "Dida Drăgan – Iubirea noastră" (7)

  1. munteanioan said:

    A republicat asta pe Cronopedia.

  2. Bonne soirée Ane !

  3. jolie chanson…bonne soirée

  4. Tacerea pasilor tarzii said:

    Aceasta postare imi spune ceva ..nu stiu ce . O seara frumoasa ane

Lasă un răspuns

