O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

Tu,floare de colt

Descifrez tăcerea literelor

Literele nu vor să fie gânduri, nu mai vor să fie doruri, sunt litere şi simboluri care aluneca în cuvinte pentru a crea povestea de iarnă; Eram doi oameni de zăpadă, unde soarele râdea să cadă, eram între cer, brazi,  munte, ce sperau să vadă mult mister la doi muritori…  mi-a fost dat să fiu iubită.

  • Noi încântam inima şi umplem sufletul de lumină, spuse natura.

V-am da a noastră nemurire
Pentru iubirea ce-o aveti
O zi măcar în omenire
Ne-ar face existenta de-a pururi, în armonie !

  • Eu, vreau să simt nemurirea, să fiu o stea pe cer ori cântec; sa fiu un lut sărac.
  • Uite cerul.. v-a înflori curând…

  • “I think I’m in heaven”

Aici îmi place să trăiesc, pe munte, indiferent de timp, sunt greu.. de găsit.. de atins ..de avut.. Sunt floarea de colţ, simbolul curajului şi al iubirii.

floare-de-colt_orig

….  si mai sunt… un buchet de flori… fiecare floarea e starea mea de spirit.

fl

“Există flori întotdeauna pentru cei care îşi doresc să le vadă” – Henri Matisse

Comments on: "Tu,floare de colt" (5)

  1. Le iubesc 💕 iubesc cu toată fiinţa mea natura! 🌹

  2. Magnifique photo c’est une Edelweiss et jolie vidéo…Bonne soirée

Lasă un răspuns

