O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

blogul

 …este antrenamentul memoriei,inimii si sufletului….

…atunci când scriem cu inima,nu e muzica,dar inima cânta,sufletul ascultă….

irene-sheri_

*Blogul- e o comunitate, locul unde scriem despre tot si toate : lucruri, locuri interesante cu elemente utile, arta la modul general, fericire, iubire, gânduri, impresii, sau punem în valoare elemente estetice, care ne pot influenta în mod pozitiv; despre tot frumosul ce nu se vede ori se vede. E locul unde se întâlnesc ideii. Mesajele vizuale sunt în armonie cu oamenii. Copiem,suntem originali, ne inspiram din ideile altora, apoi le trecem prin filtrul nostru;diferit.  Eu am un stil al meu, diferit de al altora,suntem unici. Descoperim; oameni noi,caractere,gânduri,putere,oameni care au darul,harul scrisului frumos, ating inimile,de ce să nu acceptăm ca prostia,ura,invidia,.. au rolul lor. A fi activ pe blog e un foarte bun antrenament al memoriei, puterea de a vedea cu ochii gândurile,apoi devin instrument de scris.

“Floarea reprezinta poezia reproducerii” 

17021559_1554131297960406_9074365437201882743_n

Primăvară frumoasă !

Comments on: "blogul" (8)

  1. c’est magnifique…j’adore la mélodie sur la renaissance du printemps…bon week-end

  2. Buna ziua ! Mi-a placut ce am citit, asa este suntem unici si fiecare are ceva de invatat. O seara placuta alaturi de cei dragi ! ❤

  3. O zi minunata in continuare si un w/e pe placul inimii tale ! 🙂

    • Multumesc 🙂 ❤ Am observat in videoclip imagini din Orasul Artelor,Vlencia,mi-am amintit ce frumos era intr-o primavara.

Lasă un răspuns

