O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

vacanţa,Geneva

DSC00546DSC00549

Câteva imagini făcute din avion,amintiri .

DSC00537

Elveţia, Geneva se afla de o parte si alta a lacului Leman.

SONY DSCSONY DSCDSC00554SONY DSC

Comments on: "vacanţa,Geneva" (15)

    • Gruyères – Din terenurile împădurite, 46,8% din suprafața totală a terenurilor este puternic împădurite și 2,7%.Un oras medieval,turistic, Wikipedia. Mi-a placut ce am vazut la tine,imaginii din muzeu,cred. M-au incantat Alpii,se vedeau atat de frumos. Merci 🙂

  1. Vacanță minunată!

  2. Iuuuuuuu!
    Ce frumos! 😊 ❤

    • Totul a fost frumos,hotel papa f.bun (hotel de **** stelute ) Exista un dar, a fost pentru prima data cand am vazut natura dezlantuita la cea mai mare inaltime a avionului. Tunete, fulgere o ploie torentiala,cumuli, si o lumina alba, m-a incantat la inceput „peisajul”,dupa ce am vazut ca nu se mai termina am intrat in panica. Orice sistem de siguranta are risc. Ma bucur ca ti-a placut „arta mea fotografica” 🙂 ❤

    • Riscuri asumate. Si da,merci! 🙂 ❤

  3. Îți doresc o vacanță minunată, Ane !

Lasă un răspuns

