O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

artă veche

Nu am putut iubi omul care îmi poruncește sa iubesc mai mult decât am putut iubi.

Născută ca sclavă romă – italiancă, o pictura veche “Madeleine”  si vioara ei .Un tablou plin de simbolism si frumos, o comoară ascunsă, ca multe altele, nu se afla în marile muzee, ea atârna pe peretele unui restaurant din Sharm el Sheikh (am fost şi eu acolo). Are elementele impresionismului ar fi putut fi pictată între anii 1870-80. Tabloul e semnat „F. Mademimo”, sperând că nimeni nu v-a descoperi numele lui real, pictor foarte talentat care nu a vrut să atragă privirile asupra picturii, ea fiind de etnie romă; între ei se pare a fost o poveste de dragoste. Această comoară  (-: este bine ascunsă,unde o fi ?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

rose

Comments on: "artă veche" (5)

  1. Minunate picturi! Mulţumesc şi pentru informaţii!

  2. JohnnyEm said:

    A republicat asta pe Biblioteca Cronopedia.

  3. Une peinture d’une grande beauté…Bonne soirée

Lasă un răspuns

