O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

Balada veştilor din ploi

Mulţumeşte-te să-mi scrii

scrisoare

Câteva cuvinte calde,
Când va fi să mi se scalde
Umbra vieţii-n aporii.

Eu voi sta, oricum, atent,
Sprijinindu-mă de-o rază,
La-nţelesul viu de frază
Şi la frigul tău latent.

Dacă tot mi-e dat să mor
Înainte-ţi cu o vreme,
Voi ajunge, nu te teme,
Să-mi transform plecarea-n nor.

Şi-or să cadă mai apoi,
Dinspre mine către tine,
Veşti de dragoste, ştii bine,
Risipite-n nişte ploi. G.Tarnea

Să nu spui sufletului tău de mine, de dragoste, de dor, că n-am trădat, doar mâinile se întind spre alte mâini; dar putem să reînviem amintiri.

 enn

Dacă a-ti avea dreptul numai la doua cuvinte, care ar fi acelea?

Comments on: "Balada veştilor din ploi" (6)

  1. Două cuvinte aici la tine? „Eşti minunată!”.

  2. Iubire si acceptare. Astea doua cuvinte mi se par importante. Omul fără iubire e nimic, toti vrem sa fim iubiți și apreciați. Acceptare – să ne acceptăm așa cum suntem, iar cei din jurul nostru să ne accepte cu problemele și defectele noastre.

    • Frumos si adevarat ce ai scris.Dar oare ne acceptam asa cum suntem? Mereu vrem mai mult, mai frumos, mai nu stiu cum… Daca ai darul iubirii ,poti trece usor peste toate rautatile si impedimentele care apar inevitabil,in viata noastra.

Lasă un răspuns

