O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

să zărim lumina

Să admiri frumosul înseamnă să vezi lumina.

Având idei si iubire descoperim lumini.

Este suficientă o sclipire pentru a trezi pasiunea pentru artă, pentru frumos. E ca o punte de armonie între oameni. Dar cea mai frumoasa din toate artele este arta iubirii, împlinirea sufleteasca,restul sunt nimicuri,fără valoare. „Din ochi picură lacrimile, izvorul cel veşnic al iubirii; din iubire picură cântecul, poezia, frumosul, izvorul cel veşnic al lacrimilor.”

Consider că promovarea artei pe anumite site-uri de socializare a tot ce este nou şi vechi,de a selecta ce doresc să văd şi să mă bucur de frumosul creat, este un mod excellent de promovare.

Arta face parte din cultura fiecărei personae, şi este percepută în mod diferit în interpretarea anumitor imagini artistice;depinde de sensibilitatea lui,gustul estetic în: literatură,pictura,muzică, cinematografie, arhitectură etc  Apreciem estetic realitatea, dacă ar exista realitate ea, nu, ne- ar fi accesibilă, nouă oamenilor . Nu există un standard în artă frumosului, standard limitat, însă arta arată adevărul în universul valorilor, de aceea unele opere devin capodopere a sublimului,a trăirilor izvorâte din contemplare. Arta frumoasă produce, în mod firesc, încântare! Frumosul şi sublimul se găsesc în opera de artă,şi are la baza creativitatea, intelectul… . Creativitatea e abilitatea de exprimare prin diferite feluri . 

După o pauză de care aveam nevoie,am revenit pentru a continua sa fac ceea ce-mi da starea de bine, să ofer din arta frumosului, creată, tot ce e frumos, dată fiind de stările mele de: frumos, bucurie,melancolie,vise etc Dacă un singur om se bucură de postările mele, visul meu a devenit realitate; e suficient! În una dintre seri am visat cu imaginii de artă, picturi, mi-ar fi plăcut ca  visul sa nu termine , dar s-a terminat … m-am trezit la realitate.. care nu era nici pe departe asa frumoasă ca visul, spre dezamăgirea mea; e semn că iubesc arta,ea mă inspiră!
Actorii,muzicienii, …duc mai departe operele de artă nemuritoare,de care ne bucurăm, fără de ele existenta ar fi mult mai grea.

Să zărim lumina si să ne bucurăm de tot ce e frumos !

claude-monet

Claude Monet

1873-claude-monet-maci

Comments on: "să zărim lumina" (5)

  1. Și tu ești o punte de armonie, dragă Ane prin tot ceea ce scrii, atât de frumos.
    O zi cât mai plăcută !

    • Of, as vrea eu, sa fiu talentata in arta scrisului. 🙂 Multumesc mult Georgeta pentru apreciere. O seara luminata!

  2. Felicitări pentru ceea ce faceți! Suntem un popor care am uitat ce e arta, cultura, care citim tot mai puțin. Eu unul vă admir pentru ceea ce faceți. Și eu încerc să promovez cititul de cărți cu blogul meu și pagina de facebook, știu cât e de greu.

Lasă un răspuns

