O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

Intrebari

Am întrebat Savantul am întrebat,Sfântul
Sperând c-au să spună supremul adevăr
Şi după-atâta râvnă atât se poate spune:
Că am venit ca apa ,o să plecăm ca vântul…

Spre cercul Umbrei nimeni un pas nu a făcut.
Ce-amar va fi fost, Eva, întâiul tău sărut,
Că ne-ai născut atâta de deznădăjduiti

anias

Nu ştie nimeni taina ascunsă Sus sau Jos.
Şi nici un ochi nu vede dincolo de cortină.” Omar Khayyam

 

Comments on: "Intrebari" (26)

  1. Dacă ar fi după mine, eu l-aș împărți în trei jumătăți
    Pe Două le-aș îngropa, iar una aș lăsa-o ascunsă, spre necazul lumii…
    Aș prinde toate râmele în cârlig pentru că doar ele știu să scurme…
    Și-atunci…

  2. ai întrebat pe toată lumea… mai puțin pe mine.

  3. … am venit ca apa, o să plecăm ca vântul… mare adevăr.

  4. hai sa intrebam divinitatea… poate ca asa vom gasi raspunsul cautat…

  5. Superbe. Bonne journée

Lasă un răspuns

