O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

lumea artei

Vă ofer un pahar cu apă.

tumblr_oo75lqqKSo1u9ooogo1_500

Rafael Romero Barros - 1863

4

Léon De Smet (Belgian, 1881-1966),

Pierre-Auguste Renoir

Gustav Klimt

Gustav Klimt

Theodore Earl Butler

Gustav Klimt vv

tumblr_olhc54sQiV1vj3ylro1_500

„Sunt indivizi, subliniază Tudor Vianu, pentru care opera de artă trăieşte mai mult prin conţinutul ei, alţii, pentru care ea există mai degrabă prin organizarea ei formală. Unii care se abandonează sentimentelor lor şi, în fine, alţii care formulează judecăţi cu privire la structura operei sau emit aprecieri în legătură cu valoarea ei” (Tudor Vianu, Estetica

tumblr_olp3iiKrpi1v8xw7ro1_1280

Cuvinte pustii ***** (Mi-a plăcut! )

Mi-ai spus „Nu te mai pot iubi!” și ai plecat,

Ne-ndurătoare, rece și pustiitoare
Și-n urma ta,-n clepsidra, prezentul a-nghețat
Trădând, în fapt, mirajul clipei viitoare.

Voiam să te blestem cu vorbe de ocară,
Să urlu ca un lup, rămas fără pereche,
Dar intuiam că va veni
și-o altă vară
Când pa
șii tăi vor rătăci pe strada veche,

Și-am aruncat cu flori și fluturi după tine,
Stingând lumina-n suflet, dar n-am murit de tot,
Era atâta frig
și negură în mine
Încât, chiar de a
ș vrea, a-ți spune nu mai pot.

Acum e-o altă vară, dar sufletul mi-e gol
Sim
țirile mi-s moarte, nu te aștept să vii.
Rămâi în lumea ta, cu alt prezent în rol
Că vorbele-mi iubirii mi-s triste
și pustii.

[ioan sabin pop]

Comments on: "lumea artei" (6)

  1. Benefică de dimineață bună. Și apa. 🙂

  2. Minunată selecţia ta oferită lângă un pahar cu apă rece. Sau un suc de portocale. Mulţumim!

  3. De très jolis tableaux…Bonne journée

Lasă un răspuns

