O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

Mai ramai putin

„Voiam să-mi aprind într-o noapte țigara mai albă ca luna, și-n jurul meu – nimeni, doar marea cu forța-i ascunsa și gravă;”

luna

Când a venit iubirea pe pământ stele s-au aprins şi de atunci Luna zâmbeşte cu razele ei ce adorm singure la fereastra, cu visuri de iubire. Cerul s-a acoperit cu… valuri de mătase şi petale de flori din culorile curcubeului, flori de nu mă uită. Afară doar freamătul frunzelor și o tăcere adâncă, în ritmul ploii si sunetul muzicii. Plouă cu pietre scumpe de culoarea ochilor tăi, cu perle de iubire şi cu boabe de lacrimi în culori.

„Dormi frumoasa mea! Eu stau
În extaz, la poartă:
Eşti făptură vie, sau
Opera de artă?…”

la-geam

Un înger cu chipul plin de milă, se uită zâmbind atunci când rătăcesc, în gânduri pierdute – Mai stai ! S-a făcut prea târziu ca să mai pleci.

 

Comments on: "Mai ramai putin" (12)

  1. Multumesc frumos, Ane ! Pupici din Franța ! ❤

  2. „Boabe de lacrimi în culori”… cât de frumos sună!
    Ane, ţi-am mai spus- blogul tău e izvor de frumuseţe.

    • Eu, sunt cea care va aduce frumosul si bucuria,dar meritul este al celor care au pictat,scris din pasiune si cu talent,frumos ! Inspiratia mea este infima, pe langa alti bloggerii cu talent, din care faci parte si tu! Cuvintele sunt comori pentru suflet multumesc, Potecuta! Seara frumoasa!

      • Îţi mulţumesc, Ane! Să ştii că de la tine am învăţat multe, am văzut multe şi am admirat multe aşa că meritul e şi al tău. 😉
        Seară bună!

    • Îţi mulţumesc mult de tot, contează mult ce-mi spui! Dar te-aş contrazice. Tu ne inspiri prin tot ce ne arăţi 😉

  3. Oare cum ar fi continuat Topârceanu ? Și îmi aduc aminte de alte articole frumoase pe care le-am citit aici unde opera de artă reprezintă o confesiune:
    Operă de artă, sigur,
    ce se scaldă în străluciri
    de mărgăritar care în jur
    luminează gândul din priviri.
    Toate cele bune !

    • … ar mai fi spus asa 🙂

      „Din oglinzi piciorul fin
      Pe matasea moale
      Se rasfrange ca un crin
      Cu nuante pale.”

      Esti minunata tu,si versurile tale. ❤ O zi frumoasa in fericirea de a fi.

      • Mulțumesc pentru acest dialog și compliment. Tu ești minunată, Ane cu articolele tale frumoase și inspirate care încântă ochii, urechile, inima și mintea. 💞🌸💞
        După amiază frumoasă !

        • Multumesc pentru cuvintele frumoase, cu dragoste, flori si bucurie ❤ Seara magica,Georgeta!

Lasă un răspuns

