O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

petale de flori

Picturi cu parfum de femeie. ( pictura de Vicente Romero)

Vicente Romero Redondo TFemeia a inspirat marii creatori de frumos ai lumii, în operele lor de artă, în muzică, pictură, sculptură, în cuvinte.

Şi brusc am înţeles că fără tine,
Eu însumi mor şi nu pot învia,
Deşi am fost născut, cum ştii prea bine,

Ca să te apăr şi-n potriva ta!”

…o floare de nu mă uita…

love

Am admirat durerea florilor, petale de trandafir uscate… si…lacrima lor, căzute din raze de soare, din lumina Lunii mireasma.

tumblr_mq3eiihY6n1r7jm73o1_500

tumblr_myvyiuuT8s1rc7agso1_1280

tumblr_ng5sgi1S5T1r7jm73o1_1280

tumblr_mcrt3q3kyK1rw1nfbo1_r1_540

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Comments on: "petale de flori" (5)

  1. „Şi brusc am înțeles că fără tine”
    Mi’s nopțile doar zile de apoi
    Şi zilele sunt nopți uitate-n mine
    Şi timpul se transformă-n însăşi noi … Abioiul …..A

    • „Şi brusc am înțeles că fără tine
      N-am fost, nu sunt şi nu voi fi
      Decît o tristă, simplă amintire
      Sau doar scînteie, în soarele de peste zi…”

  2. JohnnyEm said:

    A republicat asta pe În fuga amintirilor….

Lasă un răspuns

