O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

stele de cinema

Suntem stele si merităm să strălucim.”Marilyn Monroe 9
tumblr_olyaj9bLrT1qmtagno1_500

“We are all of us stars, and we deserve to twinkle.”

“Keep smiling, because life is a beautiful thing and there’s so much to smile about.”

“It’s better to be unhappy alone than unhappy with someone.”

Imperfection is beauty, madness is genius and it’s better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.”

„In spite of everything life is not without hope.”

On August 5, 1962, she died at age 36 from an overdose of barbiturates at her home in Los Angeles. Marilyn Monroe

 Julia Roberts căsătorită cu, cameramanul Danny Moder, au împreună trei copii. A fost desemnată cea mai frumoasă femeie din lume, pentru a cincea oară. Ajunsă acum la 50 de ani, este în continuare o femeie extrem de frumoasă, mai ales naturală. Frumoasa Julia susține că vrea să îmbătrânească cu grație “Copiii mei trebuie să știe când sunt supărată, când sunt fericită și când sunt confuză – asta îmi doresc.” Actrița este adepta hinduismului. După ce a filmat „Eat Pray Love” (Vă recomand Cartea şi filmul)

Comments on: "stele de cinema" (7)

  1. Au fost STELE de cinema strălucitoare și fermecătoare la fiecare apariție pe ecranele cinematografiei din toată lumea ! 🙂
    Le-am urmărit și adorat pe toate ! 🙂
    Mulțumesc pentru ca mi-ai reamintit de STELELE de cinema ce mi-au însoțit tinerețea ! 🙂
    Weekend plăcut Ane ! 🙂
    Aliosa 🙂

  2. ❤ Sophia Loren!

  3. Un bel écrit accompagné de jolies photos…bonne soirée

  4. Când eram copil, le-am adorat, le-am urmărit, am adunat tot felul de poze cu ele, poze ce au ajuns în albume întregi… Aproape că le-am uitat. Mulţumesc fiindcă ai reînviat aceste amintiri!

    • Sunt stele de cinema care au atras întotdeauna prin stilul lor vestimentar foarte romantic,plin de senzualitate, prin frumusețea lor, rolurile din filme. Ma bucur ca ti-am reînviat amintiri…

Lasă un răspuns

