O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

 Dintre toate fiinţele de pe Pământ, doar omul poate citi. Căci puterea era în cuvânt de la bun început.. A creat funcţii de legătură, şi virgule şi puncte de suspensie. A creat funcţii pentru fiecare element, pentru fiecare particulă. Fiecărui element i s-a dat un destin, i s-a dat o sarcină de îndeplinit, astfel a căpătat un sens.

Bujorii au viaţă scurtă. Dar sunt atât de frumoşi!… Ştii că mie îmi plac bujorii! Pe cât de mic este bulbul, dar când se deschide, când îi vine lui vremea să se deschidă, înfloreşte într-o explozie de petale! Atât de delicate şi totuşi… atât de pline. O plinătate a diversităţii într-o singură floare. Se amestecă şi se susţin unele pe altele, petale mai mici şi petale mai mari,  fără ambiţia de a ieşi vreuna în evidenţă..

4

es

  • Fiecare se regăseşte în câte o floare. Florile au lăsat multe urme în inima mea. Când voi pleca de-aici, sper să-mi iau un bujor cu mine, că nu luăm nimic altceva decât ceea ce am trăit, stări, sentimente, emoţii, înţelepciune, ceea ce a fost al nostru cu adevărat. Ceea ce rămâne în urmă este felul în care te-au perceput şi te-au înţeles ceilalţi, cum te-au tradus alţii, cum te interpretează tot felul de oameni care nici măcar nu ţi-au fost aproape. Cum au crezut ei că ai fost tu, cum au putut înţelege ei fiinţarea ta.
  • Poate că nu-ţi mai aminteşti. Eu însă nu am cum uita. Niciun moment, niciuna dintre clipele divine, pentru că doar ele-mi sunt martori ai fiirii mele. Nici nu sunt chiar aşa multe.
  • Uneori chiar mă întreb: la ce bun atâta viaţă, atâta amar de zile şi nopţi dacă reale nu sunt decât câteva clipe?
  • Nici măcar nu trebuia să mă iubeşti. Doar eu trebuia să iubesc… clipa.

Povestiri de pe Pamant  – Daniela Marin

 

Comments on: "povestiri de pe pământ" (2)

  1. Bună Ane ! 🙂
    Ador BUJORII !!! 🙂 🙂 🙂

    O Duminică Binecuvântată ! 🙂
    Aliosa 🙂

Lasă un răspuns

