O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

colt de suflet

 Uneori, ridicăm ziduri în jurul nostru, nu pentru ai îndepărta de noi pe oameni, ci pentru a vedea cui îi pasă suficient de mult ca să le dărâme.
🙂   …tuturor le pasă…să știți … 🙂

Când ai o durere nu-i spune lui Dumnezeu durerea ta,spunei durerii că ai un Dumnezeu, doctorul sufletelor. EL, vindecă pe fiecare după smerenie.

…inventez săruturi mentale fără să mă tem că voi zgâria iubirea cuiva,colțurile mele sunt prea  fine…

 

 

Comments on: "colt de suflet" (21)

  1. Cateva cuvinte care fac cat o suta…bine spus -facem ziduri ca sa vedem cui ii pasa de noi !

  2. Voi ţine minte asta, mi-a plăcut mult!
    Zi frumoasă să ai!

  3. Bună Ane ! 🙂
    ^ Colțurile ^ tale sunt fine și pline de umor ! 🙂
    La Mulți Ani de TRICOLOR ! 🙂

    O săptămână perfectă ! 🙂
    Aliosa 🙂

    • Am col(t)urile pline de umor constructiv 🙂 Noi suntem romani!!! :)) O săptămâna divina!

  4. Un très beau portrait…bonne journée

  5. Frumos… am să țin minte.

    Mulțumiri! ❀

  6. Ce frumos, practic asta ne-a mai rămas, încrederea în Dumnezeu.

  7. vorbebune said:

    Ce frumos, Ane! ❤

  8. Superb! Am învăţat ceva. Îi voi spune durerii că am un Dumnezeu.

Lasă un răspuns

