O constiintă încarcată are nevoie sa se confeseze. O operă de artă reprezintă o confesiune. Albert Camus

călătorul

…am să presar iarbă pe drum,
drumețule
  .. bun

flori de mac am să presar,

 macii sângerii,

făclii vii printre spini

mac

ce se alintă-n iarba verde,

în clipele de tandrețe.

Fluture o să mă fac,

2 (2)

flori de câmp,

adiere am să fiu,

ochi de sfântă,
când ai drumul prea pustiu.

inspiratie

 Tu, călător neobosit
te aștept în fân cosit,
sa-mi dai

un țucat pe fânul uscat.

…nu are importanta chiar…

Aleg imagini care îmi răscolesc sufletul, nu mintea. Suntem înconjurați de imaginii,toate creații ale divinității. Omul este si el Creator poate sa traiască într-o imagine creata de suflet sau de minte. Cele create de suflet ne vor vindeca, ne vor dărui iubire, armonie si frumos..

„Ce obositor cântec! Adesea mă doare trupul de truda lui…”  

„Nuanțele adevărului sunt strâmb reflectate în oglinda ținută de alții”

Éric-Emmanuel Schmitt, Femeia în fața oglinzii – recomand.

 

 

 

 

 

 

Comments on: "călătorul" (14)

  1. JohnnyEm said:

    A republicat asta pe Cronopedia.

  2. De très jolies photographies…bonne journée

  3. Cata frumusete pe la tine, Ane! Cu siguranta Calaorul nu-ti va rezista chemarii 🙂

  4. Ce frumos vorbeşti despre imagini create de suflet. Aşa şi e, ele vindecă. Şi ai ilustrat cu astfel de imagini chemarea făcută călătorului.

    • De câte ori aflu despre o cunoscuta care trece prin momente f. grele de sănătate ,in urma goanei după avere; încerc sa ies din stare si sa ma bucur de orice lucru simplu. O zi plina de armonie!

  5. Tucatul, ca tucatul….dar mirosul de fan proaspat 🙂

    • Bine zici. Mirosul acela inegalabil,de fan uscat, amestecat cu flori de camp.Am un parfum care îmi amintește de acel miros „ISSEY MIYAKE”. L-am cumpărat din Egipt. Vara il folosesc,strop cu strop. 🙂

Lasă un răspuns

